تا به دنیا اومدن بچم باید صبر کنم اما خوشحالم....چون مطمئنم خدا کاری رو میکنه ک ب نفعمهابالفضل من هدیه ی خداستحالا چه سالم چه ناسب پیشکشی رو دندونشو نمیشمرنمنم تو زندگیم کم خطا نکردمهرچی مقدر خدا باشه قبول دارم و می پذیرم ابالفضلمو هرچیییییییییییییی ک هست عاشقانه دوست دارمپسرم عاشقتم قشنگترن هدیه خدا...ما را در سایت قشنگترن هدیه خدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 1:33